lördag, oktober 30, 2010

"Jag visste väl att det skulle komma till nytta nångång..."

Igår var en helt sjukt bra dag! Vi var och kollade på två lägenheter (den ena har jag ju redan berättat om), men den andra låg ute i ett område som ändå verkade helt okej och där det rörde sig folk. Reese var en trevlig 23-åring som flyttat hit från Boston och hans lägenhet var ren och prydlig! Det tog inte lång tid innan jag och Emmy blev sålda, så nu verkar det som att vi ska flytta in dit! Hyran är visserligen rätt hög, men det är ändå billigare än om vi skulle ha fortsatt bo där vi gör nu. Dessutom undrade han om vi gillade tv-spel, vilket jag ju onekligen gör, så vi spelade lite fighting-spel. Jag imponerade stort på honom och lyckades till och med slå honom några gånger (vilket Emmy tror är största anledningen till att vi får flytta in där)!

På tal om andra roliga saker så har jag fått en jobbintervju på onsdag! Det är för en catering-firma (där Trams med jobbade!) och de verkade trevliga! Är dock jättenervös för att jag ska tabba mig (eller för att jag redan har gjort det när vi pratade i telefon, men han jag pratade med sa att han var imponerad och att jag ställde alla de rätta frågorna!), men men, det ska nog gå bra!

Har fortfarande inte köpt telefon dock, det känns drygt, för jag har ju ett brittiskt sim-kort -.- Aja, annars får jag ju bara sätta det i min egna telefon, det är ju inte hela världen.

Dagens citat: "Wow, anmäl mig till nästa krig!"

2 kommentarer:

  1. Fredric9:17 em

    Gött! hm, störigt att det inte går att förstora bilderna i bloggen..

    SvaraRadera
  2. Tack! Jaa, du får leva med de små!

    SvaraRadera