tisdag, november 09, 2010

"Åhhh, jävla 80p!"


Snabbt och kort inlägg idag med, eftersom vi inte har trådlöst än.

Ja, igår signerade ju Matt Smith (aka DOKTORN!!!!! :D) och Karen Gillian och jag var ju såklart där. Det var underbart :D Men som alltid så är det massa människor som ska hinna få saker signerat, så allt gick ju väldigt fort, så man hann bara säga "Hej svejs", typ. Men de var snälla och fina! :)

Fick inga riktigt bra bilder, men här är ändå en:

Idag har jag och Emmy skaffat bankkonto, vilket tog typ en kvart (tack Lloyd's!). Så nu ska jag bara berätta det för jobbet så kan jag få min lön insatt dit! :) Och uppenbarligen behöver jag inte skaffa nåt NIN (National Insurance Number), för jobbet har gett mig ett tillfälligt!

Annars så har jag idag bokat in mitt första skift, nästa torsdag, så det ska ju bli spännande att se hur det går!

Nu ska jag återgå till att skriva NaNo, eller kolla på TV.

Tack och hej, leverpastej!

2 kommentarer:

  1. Jaa grattis till bankkonto! Jag har äntligen fixat bankkonto jag med! :)

    Mitt jobb på bion är bäst!!!
    Och jag kan tyvärr inte stå utanför och kolla på HP-kändisarna på premiären med er! FÖR JAG SKA VARA INNE PÅ ODEON!! :D :D :D Jag jobbar på premiären!!!!!!!! :D :D :D

    SvaraRadera
  2. Åh, vad skönt! :)

    JAG DÖR LITE NU!!!! Är du säker på att du inte kan fixa jobb till mig där tills dess? XP

    Fatta att du kommer få träffa alla skådisarna... och Rowling!!!!

    SvaraRadera