tisdag, november 30, 2010

Först, låt mig få börja med att säga: 50 000 ord, HELL YEAH! :D Och sen får ni se den här fina bilden som visar att jag faktiskt har skrivit 50 000 ord på en månad. Jag ÄGER.


Sedan kan jag fortsätta med att berätta att jag inte ska jobba förrän på torsdag-fredag, whoop, whoop! Visserligen 12-timmars pass båda dagarna, men eftersom jag har christmas rounds (det vill säga, julfester på ett och samma ställe), så är det ungefär samma människor och samma plats, som sagt, så det är nice :)

Och nu är det visst SNÖ ute också. Fy fan. Nu blir det definitivt vinterkläder.

Aja, det har inte hänt så mycket mer djupt här. Jag har varit på jakt efter mangabutiker både igår och i lördags och jag hittade några bra ställen! Nörden i mig jublar!

Men ikväll blir det ännu mer nörderi, för då är det galapremiären av nya Narnia-filmen! :D

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar