måndag, februari 07, 2011

"Det går runt en liten bit..."

För tillfället känns det som att jag inte gör något annat än; gå i skolan, kolla lägenheter och allt annat däremellan. Så det händer inte supermycket just nu.

MEN, Melodifestivalen har ju börjat, och det är en sådan där sak som jag följer år ut och år in, och 2011 är inget undantag! Christer Björkman har ju gett sig tusan på att se till så att vi inte bara kommer till final, utan att vi ska vinna allt, men ärligt talat tyckte jag att det var en ganska svag öppning i lördags. Det var ingen av låtarna som riktigt fastnade, förutom min favorit med Swingfly, som ju dessutom gick till final! :D Vi får se vad nästa lördag har att erbjuda...

Annars så såg jag precis "Dom kallar oss artister" med Oskar Linnros, och jag vet att jag babblat om honom innan (och kanske ger jag honom alldeles för mycket cred, vad vet jag?), men "Dom kallar oss artister" är ett fint program där man får följa artisterna lite djupare och det är intressant att se. Att höra Oskars olika versioner av låten "Din mamma" var roligt och det var fint att lyssna på honom när han pratade om sin musik. Känner hur jag blir alldeles positiv och vill genast sätta mig och arbeta hårt för att uppnå alla mina mål och drömmar :)

Men inte ikväll, för nu ska jag gå och lägga mig (skola imorgon... dubbelpass! Känner att det kommer behövas en kaffe...). Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar