torsdag, februari 24, 2011

Puh!

Nu har det varit full rulle igen! Åkte till Malmö igår (efter att ha gått upp jättetidigt för att skjutsa min mamma till Maxi så hon kunde gå på deras bokrea...) för att skriva på kontraktet till min lägenhet. Så nu ska jag bara få nycklarna :D Väl hemma i K-stad igen kom Ingrid och Johanna hem till mig och vi hade en trevlig kväll på Biljard, innan vi gick hem (mitt i natten, hela vägen ut till Näsby! Det var svinkallt!) till Ingrid och sov. Men hon skulle upp tidigt, så jag och Johanna drog hem till henne och André istället för att spela tv-spel XP

Left4Dead 2 körde vi, och det var väldigt roligt! Vi körde multiplayer, såklart, så jag vet inte om det är annorlunda när man spelar single. Men vi sköt zombies (och dog lite då och då), men det var ändå rätt enkelt och det var inte superstressande (inga zombies som hoppade fram ur tomma intet och skrämde livet ur en). Mycket nice!
Jag spelade Lego Harry Potter och det var, som alla andra Lego-spel, väldigt roligt! Sedan spelade jag lite Fable 2, men det var en seg inledning och jag hann tröttna rätt fort. Andra spelnyheter; jag har förhandsbokat Pokémon White som kommer nästa vecka (tror jag), så då kommer jag ha mycket att göra!
Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar