tisdag, april 12, 2011

Lista

Jag har en recension på Skönheten & Odjuret som ligger och väntar, men tills jag orkar skriva in den på datorn får ni roa er med den här listan som jag snodde från Ellen, som i sin tur snodde den av Hanna :P Enjoy!

Mat

Ha, lättaste ever! Pannkakor, såklart! :D Jag skulle nog kunna äta pannkakor till frukost, lunch och middag! Hmmm... CHALLENGE ACCEPTED!


Dryck

Mjölk :D


Stad

Jag älskar en massa städer, ju! London, Stockholm, Malmö... Ja, ibland till och med K-stad :') Men min favorit... Kan jag inte få säga att alla är det? XP


Artist

Det finns egentligen bara en artist som förtjänar att få bli kallad min favorit och det är, utan tvekan, Bruce, 'The Boss', Springsteen.


(Jag vill gärna säga Oskar Linnros också, men han kan få vara min svenska favorit!)


Låt

GUD, jag har nog spenderat hela mitt liv med att försöka bestämma mig, men rent genuint så tycker jag att För dig av Lars Winnerbäck är en otroligt vacker låt, men annars är Iris av Goo Goo Dolls och Born to run av Bruce två andra favoriter som kan vara med och tävla om titeln.


Klädesplagg

Jag har jättemånga snygga kläder, men den här fina Bruce-tröjan har en speciell plats i mitt hjärta :')



Skor

Definitivt de här :D




Stilikon

Jag har ingen direkt stilikon... Jag ser kläder som jag är snygga och sen försöker jag blanda dem med varandra. Det brukar, tyvärr, fungera sådär XP Önskar att jag hade en stylist som kunde göra det åt mig!


Bok

Är det någon som blir förvånad om jag säger HP?


TV-serie

Supernatural skulle jag nog säga ifall jag inte tänkte efter, men annars skulle Buffy nog vinna!


Film

Jag älskar så oerhört många filmer, men när jag bara får välja en så brukar jag säga Dark Knight :D


Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar