lördag, september 10, 2011

Bland gigantiska kaniner och småhästar

Idag skulle jag egentligen ha åkt hem till Kristianstad och vattnat blommor, vilket jag absolut inte kände för. Jag kände ännu mindre för det efter att Johanna ringde och frågade om jag ville komma in till stan och efter att ha ring mamma sade hon att jag kunde strunta i det och att "Ja, dör de så dör de!".


Så, idag har jag och Johanna gått runt i Malmö och det var faktiskt riktigt trevligt. Vi hamnade till slut i Folkets Park, där vi käkade B&J och klappade lite på en häst. Sedan gick vi och kollade in de andra djuren de hade där och ojade oss lite över deras söta smågrisar (en av dem hette Johanna XP) och blev livrädda för de GIGANTISKA jättekaninerna ("Mutantkaniner", kallade vi dem för). De hade även mutanthöns, marsvin, pärlhöns och någon annan slags hönor!


(Mutantkaninerna!)


Nu håller jag på och lagar klyftpotatis och ugnsstekta morötter :D


Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar