onsdag, september 28, 2011

Bråda dagar

Ja, nu har det hänt en massa sedan sist. Jag var på Bokmässan i torsdags (med klassen) och i lördags (med mamma) och har en massa bilder därifrån, men de befinner sig på en dator hemma i Kristianstad, så ni får vänta med att höra om det, helt enkelt!


Igår blev jag förkyld och låg hemma i soffan hela dagen och mådde skit, men idag mådde jag liiiite bättre, vilket var bra, då meningen var att jag skulle åka till Helsingborg och träffa min kusin och klippa mig. Vilket jag även gjorde! Så nu är jag nyklippt (hurra!) och jag passade på att köpa lite bra, och billiga, hårvårdsprodukter när jag ändå var där :) Nästa gång får jag stanna längre och se min kusins lägenhet och umgås lite mer!


Men nej, jag har inget mer att säga nu, så här får ni lite bilder istället.


 (Niclas' och hans combos nya katt: hon älskar mig, och alla andra, redan :D)


(Det är så här jag känner när jag får kaffe...)

 Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar