fredag, september 09, 2011

UÄH

Gick i skolan 9-12, spenderade en timme med att diskutera vårt grupparbete som ska vara inlämnat om lite mindre än en månad och sedan hade jag tänkt åka till Kristianstad och vattna blommor (mamma och pappa är utomlands och av någon anledning faller det på mig att åka hem och vattna deras blommor...). Går till Lunds C i lagom tid för att hinna med tåget till Kristianstad som går 13.40. På vägen till stationen inser jag ATT JAG HAR GLÖMT MINA HUSNYCKLAR I MALMÖ. Vill döda mig själv (för jag behövde skriva ut grejer i Kristianstad och hämta lite andra saker). Dödade inte mig själv, utan tog tåget tillbaka till Malmö istället och gick och brunchade(läs=drack kaffe) med Johanna istället.
Så nu måste jag åka till Kristianstad imorgon istället :(

Annars; i tisdags var jag och såg Cowboys and Aliens och jag gillade den! Daniel Craig var snygg, Harrison Ford var bitter och rolig och det var cowboys och aliens i filmen! :D Okej, den var kanske inte superbra, men helt klart sevärd!

Och ända sedan i tisdags så har jag tänkt att jag ska gå och se Midnight in Paris (mest för att Tom Hiddleston är med i den...), men i onsdags orkade jag inte (för jag hade sovit skitdåligt och fick inget kaffe på morgonen och TRE TIMMARS FÖRELÄSNING UTAN KAFFE!) och i torsdags fyllde Lisa år och idag ska jag göra annat. Jag vill verkligen se den filmen och inte bara för att Tom Hiddleston är med i den! Den verkar faktiskt bra på riktigt och det var jättelänge sedan jag såg en Woody Allen-film!

Okej, nu ska jag sluta ranta och plugga lite.

Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar