lördag, oktober 08, 2011

Datorkris

Idag har vi varit och köpt ett nytt grafikkort till min dator, på JME Data (herregud, det var 12 nummer före oss i kön och seriöst, varje person tog typ en kvart på sig och det var ett par före oss som stod och pratade med försäljaren i en mer än en halvtimme -_-). Jag var tveksam till att det skulle passa, för kortet hade världens största kylsystem, men säljaren sade att vi kunde få lämna tillbaka det i så fall och skylla på honom :P


I alla fall, det är fan ta mig preciiiiis att det inte passar. Eller, det går i, men då är det en annan sladd som inte får plats... Men pappa har kommit på ett sätt att fixa det, så nu tar han med sig Marvin till K-town. Så på tisdag får jag förhoppningsvis tillbaka honom, helt fungerande igen!


För grejen är att jag har ett uttag till, som gömde sig bakom en plastbit, så jag behöver egentligen inte ett grafikkort för att Marvin ska fungera. MEN då får jag, inte skitdålig grafik, men texten var ganska grynig och gav mig huvudvärk, så det får bli grafikkort i alla fall. Dagens i-landsproblem, men jag älskar min dator, okej? XP


Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar