fredag, oktober 07, 2011

WHY GOD WHY?!

Marvins skärm har dött. Eller, okej, det är inte skärmen; antingen är det sladden eller så är det grafikkortet. Om det är sladden, vilket är the best case scenario, så kan jag ju bara köpa en ny och vips så är allt frid och fröjd igen. Men jag är inte så sugen på att köpa en ny sladd om det inte är den det är fel på, även om de kanske inte kostar jättemycket. Om det är grafikkortet så är det kört, för även om man kan köpa ett nytt, eller sno ett från en annan dator, så passar de inte i Marvin, för han är en slimdator :(


Som om det inte var nog att jag ska behöva gå runt och oroa mig för att jag har någon konstig sjukdom, nu har de tagit Marvin ifrån mig också :'(


EDIT: Nu har snälla storebror och storebrors extremt datorkunniga kompis lovat att följa med och kolla sladd, i alla fall :)


Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar