lördag, december 31, 2011

2011

Nu är året snart slut och här kommer en rolig lista, snodd från Hanna:


Årets musik: 
Ja, jag har ju en väldigt spretig musiksmak och lyssnar mestadels på låtar och inte så jättemycket på artister/band... Men den musik jag lyssnat mest på i år är... ehh... Jag vet faktiskt inte. Hårdrock och Mikael Wiehe?

Årets bästa låt: 
Igen, jag vet inte XP Men de låtar jag lyssnat mest på de senaste veckorna är Domino av Jessie J och Vart jag mig i världen vänder av Den Svenska Björnstammen, så i brist på annat säger jag dem! 

Årets bästa film: 
Jag vill verkligen säga Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 (för, duuuuh), men jag måste säga X-Men: First Class, alltså..........

Årets bästa bok: 
Gud, nu minns jag inga böcker jag läst det här året X) Ehh... Bridget Jones' dagbok? :D 

Årets bästa tv-serie: 
Jag har knappt kollat på tv-serier det här året, alltså XP Men... ehh... Herregud, jag kan inte komma på en enda -_- Supernatural? Doctor Who?

Årets snyggaste:

Hahahahahahahahahahahahahahaha!


Michael Fassbender, såklart. 

Årets viktigaste händelse: 
Hmm... Att jag fick praktik i Stockholm :D Och att jag flyttade hemifrån ordentligt!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Flyttade hemifrån till en alldeles egen lägenhet!

Har du några nyårslöften?
Nej XP

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Inga! 

Vad var din största framgång 2011?
Att jag fick praktik i Stockholm XP

Bästa köpet?
Min TV!

Vad spenderade du mest pengar på? 
På att flytta hemifrån.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Hmm... Att veta att jag inte var dödssjuk? XP

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 

Jag var nog lite mer ledsen under hösten, men annars ungefär lika glad som vanligt!

Vad önskar du att du gjort mer?
Åkt utomlands! 

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag minns inte O_o Jag tror att jag var hemma i Kristianstad och sen åkte jag till Malmö... Ehh... Mina bröder kom nog över också XP 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
Slapp XP



Tack och hej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar