måndag, februari 11, 2013

Dikt

Här får ni en dikt jag har skrivit (ha - jag inte kunna skriva poesi, jag är ju ett poetiskt geni! Eller nånting...):




Vad är klockan? Jag hinner spela lite.

Gå, gå, gå, var är den där jävla grottan?
Där! Nästan framme, bara ett steg till… jaha, attackerad, såklart.
Ja ja, jag kan behöva XP och pengar.
När blir det min tur att slå då?
Så ja, du kan attackera, du slänger lite fire, du kan stjäla items…

MEN DÖ DÅ FÖR I HELVETE!
Neeeeeeeej, nu dog min magiker! Faaaaaaaan!
Okej, vem kan Raise? Eller ska jag använda en Phoenix Down?
Kom igen, när blir det min tur?
VAFAN, NU DOG NÄSTA GUBBE!
Jag har bara dig kvar, snälla döda han nu…
JAAAAAA, TACK GODE GUD!
(Fast hen finns inte.)

Nästa gång använder jag ’Flee’ direkt.

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

    That was fucking beautiful, man.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyckte verkligen jag fångade tv-spelskänslan i den :')

      Radera