tisdag, mars 04, 2014

Bokrea del 2

Och här kommer de böcker jag hade förhandsbeställt...

Från CDON:
De två sista delarna i Jonas Gardells serie Torka aldrig tårar utan handskar
Sonya Hartnett - Torsdagsbarn
Hisae Iwaoka - Aomanjuskogen del 1

Från Adlibris:
Ali Shaw - Flickan med glasfötter
Julie Kagawa - Järnkonungen
Denna bok verkar eventuellt ganska fånig,
men den handlade om älvor, så jag tänkte ge den en chans.
Lia Hills - Nybörjarguide till livet eller kaosteori
Isabella Nilsson - Verklighetsprojektet
Från Bokus:
Edward Hogan - Daylight Saving
Första raden i beskrivningen lyder:
"This is a brilliant thriller ghost story by a new name in teenage fiction."
Låter definitivt som något i min smak.
Maggie Stiefvater - Lament
Johannes Anyuru - En storm kom från paradiset
Nahoko Uehashi - Besttjusaren del 1 & 2
Jonas Hassen Khemiri - Jag ringer mina bröder

Jag hade egentligen beställt en bok till från Bokus, men de hade missat att skicka den, men det var nog lika bra, med tanke på hur många böcker jag redan hade förhandsbokat...

Imorgon kommer sista inlägget om mina fynd på bokrean (jag vet, det tar aldrig slut)! Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar