torsdag, oktober 02, 2014

Bokmässan 2014

Nu kommer äntligen texten om min Bokmässa! Det kommer tyvärr bli en kort, för jag gjorde faktiskt inte så mycket. Stod i montern, köpte massa böcker och gick runt. Fick massa böcker signerade, men lyckades inte ta mig till ett enda seminarium.

Däremot var jag och lyssnade när Mix Förlag hade prisutdelning i sin novelltävling Efter Stormen. Vinnaren var nämligen en av mina gamla klasskamrater, Erik Haking! Ni kan köpa hans vinnande novell genom att klicka här.

En annan av mina forna klasskamrater har debuterat med kriminalromanen Stöld av Babian, så jag var och lyssnade på när Anna Karolina blev intervjuad i Norstedts monter, och såg så klart till att få med mig ett signerat exemplar av hennes bok!

Annars gick jag faktiskt inte på så mycket. Över lag var jag mycket tröttare det här året, så jag orkade inte ens gå på mässan på söndagen, utan hade istället en lång och lugn frukost med min vän Emmy.

Nu håller jag på att komma försent till en av mina kompisar, så nu måste jag gå, men här kommer i alla fall en bildbomb!

Christin Ljungqvist blev intervjuad i Storytels monter, om sin nya bok Rävsång.

Erik tar emot pris för sin novell, Skuggvärlden!

Gilla Böckers monter.

Christin i montern!

Obligatorisk bild över mässgolvet.

Anna Karolina blir intervjuad i Norstedts monters.

Jag köpte cirka en miljon böcker, men jag hinner verkligen inte skriva mer nu, så det kommer i ett annat inlägg! Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar