fredag, januari 02, 2015

Book haul december

December innehöll faktiskt ganska få bokinköp (okej, kom precis på att det var en lögn, men två av böckerna fick jag faktiskt i julklapp), men dessa böcker har tillkommit till min samling:


Världen enligt Snusmumriken: En liten samlingsbok med kloka citat från Snusmumriken.

Once upon a time - Marina Warner: En söt liten bok som handlar om sagor; deras ursprung och varför de fascinerar oss så. 

Kanske är det allt du behöver veta - E. Lockhart: Jag vet, jag är sen till partyt, men jag SKA läsa den här boken. Om du inte hört talas om den förut, så handlar den om en familj och hemligheter, två saker som jag älskar att läsa om.

Uppstigandet - Karen Bao: Handlar om Phaet, som bor i en koloni på månen. Ni kan läsa mer om vad jag tyckte om boken här.

Jag är din flickvän nu - Nina Hemmingsson: Detta är Nina Hemmingssons andra bok med serier, och jag ser VERKLIGEN fram emot att läsa den! 

Och så Harry Potter-boxen, som jag ju visat innan.

Jag har för mycket böcker ...

Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar