måndag, mars 09, 2015

Bokrea del 3

Alltså, jag VET att jag sa att jag inte skulle köpa fler böcker. Och jag hade verkligen inte tänkt göra det, men jag skyller lite på min kompis, som tyckte vi skulle gå och kolla bokrean. (Okej, det kan ha varit jag som föreslog det.)

Jag fick i alla fall med mig de här tre engelska böckerna:


Fury - Shirley Marr: Har aldrig hört talas om den här boken tidigare, men den handlar om en ung tjej som begår (eller i alla fall erkänner) ett mord. Jag läste lite i början och den verkade både väldigt spännande och rolig!

Life of Pi - Yann Martel: Jag har velat ha den här boken ända sedan jag läste den för några år sedan, men inte hittat någon utgåva som jag gillade (förutom den inbundna, men den är dyyyyr), MEN, så bara stod den här i bokhyllan. Jag har aldrig sett den förut, och tyckte att den var mycket finare än andra utgåvor jag sett, så jag slog till.

Fated - Alyson Noel: Jag var lite osäker till om jag skulle köpa den här, för det verkar vara en serie och jag vet inte om jag orkar påbörja en ny serie egentligen, men jag tänkte iaf försöka mig på den!

Så, NU är det köpstopp. Absolut förbud.

Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar