onsdag, april 01, 2015

Mars i bilder

Ännu en månad som gått förbi, och här är lite bilder jag tog:


Vi var på en 4H-gård och tittade på djur tillsammans med mina brorsöner. Mkt söta.


Sen retweetade Sara B Elfgren en (ett?) av mina tweets om Cirkeln, och Mats Strandberg favoritade det, så jag fangirlade och dog lite.



Haha, ser ni tennisbollen? Det gjorde nästan inte Azinia heller ...



Nelly tyckte att han kunde åka lite snålskjuts.



Jag kände mig lite fin och tog en superposig bild på mig själv.



 Anledningen till att jag var så uppklädd var ju för att vi skulle på pianokonsert! Och alltså, David Huang var JÄTTEBRA. Vid ett tillfälle satt jag bara och önskade att det aldrig skulle ta slut. Fast det gjorde det ju. :(



Min bror hittade sina gamla Star Wars leksaker, så det var jag tvungen att dokumentera.



Azinia är typ den snällaste hund jag vet, och ett mycket tacksamt offer för fotografering. Här kunde hon inte riktigt bestämma sig för om hon skulle stanna i soffan eller gå därifrån.



Vi åt våfflor. Såklart.



Min cider hade en så himla cool färg, men den blev mycket ljusare när jag fotade. Dåligt.

Det var den månaden, tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar