måndag, juni 01, 2015

Maj i bilder

Ja, alltså, nu är ju jag egentligen i Barcelona (*\0/*), så det här är ett tidsinställt inlägg, och därför fattas det såklart foton från de sista dagarna av maj månad. Men äsch.

Så här såg maj ut genom min mobilkamera:



Jag skämtar inte när jag säger att jag har spelat Kingdom Hearts 2 Final Mix hela maj. Jag är såååååååå nära 100% completion, behöver bara spöa en dum boss, och är sjukt bitter på att jag inte hann göra det innan jag åkte iväg ...


Jag var och firade min kompis som fyllde 25 och kände mig typ snyggast i världen (fast det var jag ju inte, Anna var såklart snyggast ♥) med filmstjärnelockigt hår, så jag var tvungen att fota det.


Jag åkte till mina kompisar i Genarp och alltså, jag hatar klyschigheten i ordet "idylliskt", men det går inte att beskriva Genarp på något annat sätt. Så himla, himla fint.


Hmm, ja, ett visst lag vann SM-finalen i handboll och vi kan väl säga att det här var ett av de minst orangea skyltfönstren ...


Vi åkte till Ullared!!!


Där fotade vi våra kundvagnar, så vi kunde komma ihåg vilken som var vår. Sånt är viktigt på Ullared.


De hade värsta Lego-versionen av Gekås??


MÅNS VANN EUROVISION!!!


Min kompis och hennes kille hade skaffat en ny katt, så då fick jag komma och hälsa på den här söta. ♥

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar